Spletna stran, ki je v lasti Googla, želi z razširjeno ponudbo privabiti več oglaševalcev. Med predvajanjem filma naj bi se tako ob strani spletne strani "vrteli" oglasi. MGM bo sodelovanje začel z objavo epizod oddaje Ameriški gladiator in filmoma Zaščitnik in Sedem veličastnih, ki si jih bodo uporabniki lahko ogledali v celoti in brezplačno.
Filmska podjetja sicer pogosto objavljajo videe na spletnih straneh, tudi na YouTubu, vendar so ti le redko daljši od desetih minut. MGM bo prvi, ki bo uporabnikom ponudil celoten film, ki si ga bo mogoče ogledati brezplačno.
Podoben dogovor je YouTube sklenil z družbo CBS, ki je nato na spletni strani objavil epizode nanizank Zvezdne steze, Mladi in nemirni in Beverly Hills 90210.
C. R.
Komentarji so trenutno privzeto izklopljeni. V nastavitvah si jih lahko omogočite. Za prikaz možnosti nastavitev kliknite na ikono vašega profila v zgornjem desnem kotu zaslona.
Prikaži komentarje