Nekateri menijo, da se je Microsoft za odpiranje lastnih trgovin odločil prepozno. Foto: EPA
Nekateri menijo, da se je Microsoft za odpiranje lastnih trgovin odločil prepozno. Foto: EPA

Največji svetovni proizvajalec programske opreme je v ta namen zaposlil Davida Porterja, ki je bil nekoč podpredsednik za maloprodajne trgovine v ameriškem trgovskem koncernu Wal-Mart Stores, od leta 2007 pa je bil vodja svetovne distribucije proizvodov v animacijskem studiu DreamWorks Animation SKG.

Porterjeva prva naloga bo določiti, kdaj, kje in kakšne trgovine odpreti pod Microsoftovo blagovno znamko. Trgovine naj bi prodajale računalnike z nameščeno Microsoftovo programsko opremo in druge proizvode podjetja. S tovrstnimi trgovinami naj bi izboljšali potrošniško izkušnjo pri nakupu osebnega računalnika.

Microsoft se v zadnjem času trudi na različne načine okrepiti ugled svojega operacijskega sistema Windows, ki se je zmanjšal zaradi številnih kritik na račun slabosti njegove zadnje različice Vista. Družba je med drugim v več kot 100 trgovin z elektroniko po vsem svetu poslala svoje zaposlene, da so bili kupcem na voljo za podatke o operacijskem sistemu.