Trenutno je operacijski sistem Windows 10, ki je izšel julija lani, aktiven na 350 milijonih napravah, kar je daleč od cilja, ki so si ga ob izidu zastavili pri Microsoftu. Pri podjetju so ob tem kot glavni razlog navedli njihov neuspešen poskus prodora na trg pametnih telefonov.
Microsoftu je namreč na trgu, kjer prevladujeta Apple in Android, uspelo doseči zgolj 1,6 odstotni tržni delež v Severni Ameriki in 0,4 odstotni delež na Kitajskem. Skromen tržni delež predstavlja neuspeh za podjetje, ki je ciljalo na 50 prodanih pametnih telefonov na letni ravni.
Maja letos je podjetje pritegnilo pozornost širše javnosti z napovedjo, da nameravajo še dodatno rezati v proračun svojega oddelka pametnih telefonov, do česar je prišlo zgolj po dveh letih od nakupa Nokie, kar so številni ocenili kot poslovno neuspešno in predvsem prepozno odločitev. Odločitev Microsofta je pomenila odpoved za 1.850 delavcev, večinoma na Finskem.
Pri Microsoftu sicer niso uradno potrdili, da nameravajo opustiti razvoj novih pametnih telefonov, čeprav so se ugibanja v tej smeri vrstila. So pa vse težave na področju pametnih telefonov omejile dejavnosti podjetja pri razširjanju novega operacijskega sistema, ki ga bodo uporabljali na prihajajočih Microsoftovih napravah.
Ameriški mediji pa so bili kritični tudi do oglaševalskega pristopa pri Microsoftu, ki je uporabnike starejših različic operacijskega sistema Windows agresivno nagovarjal k nadgradnji v Windows 10. V zadnjem mesecu se je namreč uporabnikom operacijskega sistema Windows odpiralo okence s pozivom k nadgradnji.
Uporabniki, ki so okence zaprli s klikom na križec v zgornjem desnem kotu pa s tem niso zavrnili nadgradnje, temveč se je smatralo, da so se z njo strinjali. Številni so bili nad to potezo razočarani in jo tudi označili kot "umazan trik".
Komentarji so trenutno privzeto izklopljeni. V nastavitvah si jih lahko omogočite. Za prikaz možnosti nastavitev kliknite na ikono vašega profila v zgornjem desnem kotu zaslona.
Prikaži komentarje