Kot so utemeljili, si MMC nagrado zasluži, ker: "Kolosalnost medijskih projektov pogosto odvleče pozornost od potrebe, da bi osnovne funkcije dobro delovale. Ravno ta usmerjenost izvajalcev na jasnost in uporabnost je prepričala žirijo, da je nagradila dovršenost aplikacije, kakršno bi jo mnogi mediji že zdavnaj morali ponuditi."
Nagrade v sedmih kategorijah
Podeljevanje poteka v sedmih kategorijah, in sicer: Inovativno komuniciranje (interakcija) in poslovanje s ciljnimi publikami, predstavitve institucij s področij državne in javne uprave, Mediji in informativni portali, spletne storitve, produkti in blagovne znamke, celovit spletni nastop organizacije ter Inovativno komuniciranje (interakcija) in poslovanje s ciljnimi publikami, MMC pa je slavil v tretji kategoriji, torej med mediji in informativnimi portali, nagrado pa je dobil za svojo spletno stran televizijskih sporedov.
V to kategorijo spadajo spletni projekti medijskih hiš ter neodvisnih ustanov in skupin. Sicer je bila med finalisti še ena MMC-jeva aplikacija, in sicer tvslo.si.
Nagrado netko podeljuje Gospodarska zbornica Slovenije v sodelovanju z Javno agencijo za podjetništvo in tuje investicije, tokrat so jo podelili že enajstič, usmerjena pa je predvsem k povečanju kvalitete in ugotavljanju, ali je uporaba spleta dosegla svoj cilj.
Komentarji so trenutno privzeto izklopljeni. V nastavitvah si jih lahko omogočite. Za prikaz možnosti nastavitev kliknite na ikono vašega profila v zgornjem desnem kotu zaslona.
Prikaži komentarje