MMC dosega 418.727 slovenskih bralcev. Foto: MMC RTV SLO
MMC dosega 418.727 slovenskih bralcev. Foto: MMC RTV SLO
Spletni portal za vsak okus

Projekt Merjenja obiskanosti spletnih strani - MOSS - je zdaj na voljo vsak mesec, tokratni majski rezultati pa so zaznali rahel padec obiska večine spletnih strani.



rtvslo.si vodilni v tujini
Po podatkih MOSS-a je bilo v mesecu maju na slovenskem trgu 1.136.549 slovenskih spletnih uporabnikov v starosti od 10-75 let. Najvišji doseg so imeli: najdi.si, 24ur.com, siol.net, rtvslo.si in bolha.com.

Rtvslo.si, ki v Sloveniji dosega 418.727 bralcev (37 %) pa je prepričljivo vodilni slovenski portal glede na doseg v tujini - 41.783 bralcev je dostopalo na naš portal iz tujine (na 2. mestu je 24ur.com, na 3. pa siol.net).

Doseg vseh 107 merjenih strani v obdobju od 1. maja do 31. maja znaša 1.079.722 obiskovalcev iz različnih slovenskih IP-številk, ki so v tem obdobju opravili 466 milijonov prikazov. Delež uporabnikov iz tujih IP-številk je predstavljal 22 % celotnega prometa.

Kdo so slovenski spletni uporabniki?
Po zadnjih podatkih MOSS-a je povprečni slovenski spletni uporabnik v maju za brskanje po spletu porabil slabih 9 ur in v 54 obiskih opravil skoraj 432 prikazov. Med spletnimi uporabniki predstavljajo ženske 47 %, moški pa 53 %. Ti so tudi aktivnejša skupina, saj na spletu v povprečju preživijo 10 ur mesečno, kar je skoraj dve uri in pol več kot ženske.

Analiza spletnih uporabnikov po kriteriju starosti pokaže, da je splet medij srednje in mlajše generacije, saj je povprečna starost spletnega uporabnika 33 let.
Spletni portal za vsak okus