MMC vedno bolj kroji spletno medijsko krajino. Foto: MMC RTV SLO
MMC vedno bolj kroji spletno medijsko krajino. Foto: MMC RTV SLO
Tipkovnica
MMC-jevo spletno stran obiskuje skoraj pol milijona uporabnikov.

Spletno stran MMC-ja je aprila, ko je potekalo merjenje, obiskalo 436.420 slovenskih uporabnikov (s slovenskih IP-številk), ki so ustvarili skoraj 29 milijonov prikazov.

Projekt MOSS poteka pod okriljem Slovenske oglaševalske zbornice, v novem obdobju 2009/11 pa jo z nekaterimi spremembami izvaja družba Valicon. Odslej se bodo namreč podatki osveževali mesečno, s čimer želijo doseči večjo transparentnost trga, omogočeno pa bo tudi spremljanje sezonskih gibanj in s tem tudi večja uporabnost rezultatov.

MMC kot edini portal v Sloveniji uporabnikom omogoča, da si vsebino in videz prilagodijo svojim željam. Kako to storiti, si preberite tukaj.

Poleg tega se nova meritev posveča predvsem dosegu znotraj slovenske populacije. Zaradi tega tudi ni mogoča neposredna primerjava med prejšnjim in sedanjim obdobjem raziskave.

Najvišji doseg so sicer izmerili spletni strani najdi.si, sledijo pa spletne strani 24ur.com, siol.net, rtvslo.si, bolha.com, tis.telekom.si, avto.net, zurnal24.si, delo.si ter mojvideo.com.

Raziskava pokriva 95 odstotkov celotnega spletnega trga
V raziskavi so ugotovili, da je bilo aprila v populaciji od 10 do 75 let 65 odstotkov mesečnih uporabnikov interneta oziroma 1.128.129 prebivalcev Slovenije v tej starosti. 86 spletnih strani, ki so bile v aprilu 2009 vključene v meritev, naj bi pokrivalo 95 odstotkov celotnega spletnega trga, kar predstavlja 1.071.722 mesečnih uporabnikov interneta. Med njimi je dobra polovica tistih, ki internet uporabljajo večkrat dnevno.

Med mesečnimi uporabniki interneta na merjenih spletnih straneh je dobra polovica moških, 47 odstokov pa žensk. Povprečna starost mesečnih uporabnikov na spremljanih spletnih straneh je 33 let. Glede na zaposlitveni status je delež mesečnih uporabnikov interneta na merjenih 86 spletnih straneh največji v kategoriji zaposlen v podjetju (39 odstotkov), 29 odstotkov vseh pa predstavlja segment še šolajočih se.

Raziskava je potekala od 1. do zadnjega aprila letos, s pomočjo kontinuirane tehnične meritve, spletne in telefonske ankete.

B. K.