The Daily, ki bo uporabnikom iPada na voljo le v ZDA, bo stal 99 centov, kupiti pa ga bo mogoče le v Applovi spletni trgovini iTunes. Kot se je pohvalil Murdoch, so zaposlili okoli 100 novinarjev, ki bo ustvarjalo samo ta časnik.
Pojasnil je še, da bodo uporabnikom poleg besedila v okviru članka ponudili tudi interaktivne grafike, HD-videe in fotografije, posnete z vseh mogočih zornih kotov, tako da si bo lahko bralec s pomikanjem po zaslonu ogledal celotno dogajanje. Pozneje bodo v vsebino dodajali tudi sporočila iz Twitterja, je še dejal Murdoch in dodal: "V dobi tabličnih računalnikov je čas za svež in odločen glas. Novi časi zahtevajo novo novinarstvo."
"Naša ciljna skupina je tistih 15 milijonov Američanov, ki bodo po napovedih v prihodnjem letu imeli iPada," je še pojasnil lastnik ene največjih medijskih korporacij na svetu.
Podpredsednik spletnih storitev v Applu, Eddy Cue, je ob tem povedal, da je v spletni trgovini iTunes mogoče na iPad naložiti okoli 9.000 različnih novičarskih aplikacij, do zdaj pa so si jih uporabniki na svoje "igračke" naložili že več kot 200 milijonov, poroča BBC.
Murdochovo podjetje News Corp je sicer že pred časom uvedlo plačljive spletne časopise - tako je treba plačati za ogled spletih izdaj The Wall Street Journal, The Times in Sunday Times. Branost The Timesa je sicer, priznava Murdoch, od uvedbe plačljivih člankov padla za kar 87 odstotkov.
A odločitev Murdocha, da ponudi časopis izključno za iPade, ni presenečenje - že novembra je njegov tekmec, lastnik korporacije Virgin, sir Richard Branson, izdal spletni mesečnik za iPade, poimenovan Project, ki se posveča slogu in kulturi. Svoje plačljive aplikacije za priljubljeni tablični računalnik so pred tem predstavili tudi Esquire, Glamour, GQ, New Yorker, Vanity Fair in Wired.
Komentarji so trenutno privzeto izklopljeni. V nastavitvah si jih lahko omogočite. Za prikaz možnosti nastavitev kliknite na ikono vašega profila v zgornjem desnem kotu zaslona.
Prikaži komentarje