NewsCorp je leta 2006 kupil takrat najbolj priljubljeno socialno omrežje MySpace za okoli 400 milijonov evrov. Zaradi vsakoletne izgube, ki je bila posledica večje priljubljenosti drugih podobnih omrežij, pa so ga Specific Medii prodali za samo 24 milijonov.
Podjetje Specific Media so leta 1999 ustanovili bratje Vanderhook v kalifornijskem mestu Irvin. Eden izmed solastnikov podjetja je tudi pevec Justin Timberlake, ki naj bi po besedah Vanderhookov igral pomembno vlogo pri ponovni oživitvi nekdaj najbolj priljubljenega socialnega omrežja.
"Obstaja potreba po prostoru, ki bo omogočal interakcijo oboževalcev z njihovimi najljubšimi zvezdniki, poslušanje glasbe, gledanje videov in deljenje ter odkrivanje zanimivih stvari. MySpace ima potencial, da postane ta prostor. Umetnost navdihujejo ljudje in obratno. Interakcija je torej naravna sestavina zabave," naložbo pojasnjuje Timberlake.
Komentarji so trenutno privzeto izklopljeni. V nastavitvah si jih lahko omogočite. Za prikaz možnosti nastavitev kliknite na ikono vašega profila v zgornjem desnem kotu zaslona.
Prikaži komentarje