Anketa spletne revije brandchannel.com je svoje bralce spraševala, naj izpostavijo znamke z največjim vplivom na njihova življenja in povejo, kako vplivajo na njihovo obnašanje in pogled na svet. Apple je bil prepričljiv zmagovalec.
Za Applom so najbolj navdihujoče znamke Nike, Coca-Cola, Google in Starbucks, iste znamke (razen, da je na mestu Starbucksa Virgin) so tudi znamke, "poleg katerih si bralci najbolj želijo sedeti na večerji". Karkoli že to pomeni.
Zmagovalec je bil sicer tudi Microsoft, a ne v ravno najbolj ugledni kategoriji - izglasovali so ga za znamko, kateri želi večina bralcev oporekati in tisto, ki si jo najbolj želijo popraviti. Drugo mesto v tej kategoriji je zasedla znamka USA.
K. S.
Komentarji so trenutno privzeto izklopljeni. V nastavitvah si jih lahko omogočite. Za prikaz možnosti nastavitev kliknite na ikono vašega profila v zgornjem desnem kotu zaslona.
Prikaži komentarje