Omenjena spletna stran omogoča uporabnikom izmenjavo svojih vsebin prek različnih spletnih skupnosti in blogov. Storitev je podobna tisti, ki jo ponuja Twitter, vendar ne dosega priljubljenosti zadnjega. Facebook naj bi lani hotel kupiti Twitter za pol milijarde ameriških dolarjev, a mu to očitno ni uspelo in si je izbral drugo tarčo.
Opazovalci opozarjajo, da je Facebooku uspel veliki met ne toliko z nakupom spletne storitve, temveč s pridobitvijo sposobnega kadra, pri katerem jih je nekoč veliko delalo za spletnega velikana Google. Prvi mož najpriljubljenejše spletne skupnosti na svetu Mark Zuckerberg je v izjavi za javnost izrazil občudovanje skupini zaposlenih pri FriendFeedu in izrekel pohvale na račun njihove "preproste in elegantne" storitve.
Komentarji so trenutno privzeto izklopljeni. V nastavitvah si jih lahko omogočite. Za prikaz možnosti nastavitev kliknite na ikono vašega profila v zgornjem desnem kotu zaslona.
Prikaži komentarje