Nasa ugotavlja, da je virtualni prostor odlično izhodišče za iskanje novih generacij znanstvenikov in inženirjev. Foto: Reuters
Nasa ugotavlja, da je virtualni prostor odlično izhodišče za iskanje novih generacij znanstvenikov in inženirjev. Foto: Reuters
Second Life
Nasa je v Second Lifu lastnica otoka, na katerem eksperimentirajo in si izmenjujejo ideje vesoljski navdušenci. Foto: RTV SLO

Visoko kakovostno kibernetično okolje je že zdaj del Nasinega izobraževanja bodočih astronavtov. Agencija je za ciljno občinstvo morebitne igre določila študente, virtualni svet pa bi simuliral resnične Nasine znanstvene misije.

Računalniške igre kot del izobraževalnega procesa
Nasina študija ugotavlja, da igre postajajo pomemben del izobraževanja mladih. Znanstveno pravilne simulacije bi med drugim uporabniku omogočile, da se nauči, kako upravljati in popravljati drage naprave, ki jih uporablja Nasa, ugotavlja agencija.

Študentom bi Nasina igra omogočila globji vpogled v znanost, tehnologijo, inženiring in matematiko ter jim prek igre pomagala odkriti področja zanimanja in zaposlitvene možnosti.

Nasa je že del Secon Lifa
Projekt pa ne bi bil prvi Nasin izlet v virtualnost, saj je v Second Lifu lastnica otoka, na katerem se srečujejo posamezniki, ki jih zanimajo vesoljski programi.V agenciji upajo, da bo javnost v prihodnosti prek virtualnega okolja spremljala Nasine misije. "Ob naslednjem obisku meseca bo morda zraven tudi vaš avatar", pravijo pri Nasi.