Taka vrsta pnevmatik predstavlja rešitev za voznike avtomobilov, ki jih na primer preseneti vreme in morajo pri prvih napovedih snega poletne gume zamenjati z zimskimi.
"Med daljšo vožnjo ne moreš kar tako menjati pnevmatik"
Skupina raziskovalcev nemške univerze Leipzig, ki jih vodi Detlef Reimer, je prilagodljive pnevmatike predstavila na letošnjem tehnološkem sejmu v Hannovru. "Danes je izbor pnevmatik vedno kompromis med njihovo sposobnostjo zaviranja in porabo goriva," je na sejmu povedal Reimer.
"Voznik avtomobila pa mora predvsem pri daljših vožnjah upoštevati raznolike vremenske razmere, vendar med vožnjo ne moreš kar tako zamenjati pnevmatike," je dejal Reimer.
Nove pnevmatike so opremljene z elektronskimi senzorji, ki so zmožni prepoznati različne vrste terena, ali je to avtocesta ali makadamska cesta. Prav tako so zmožni prepoznati, ali je cesta suha ali mokra oz. zasnežena.
"Pnevmatike bodo razmišljale same"
Profili pnevmatik se glede na vremenske razmere dvignejo ali razširijo in to tudi med vožnjo. "To pomeni, da je avtomobil vedno opremljen z najboljšimi mogočimi pnevmatikami, hrup in poraba goriva pa se avtomatsko optimizirata. Voznikom sploh ne bo več treba razmišljati o prilagajanju pnevmatik, saj te same od sebe razmišljajo," je pojasnil Reimer.
A nove pnevmatike so še daleč od končnega produkta, saj raziskave še potekajo, predvsem na materialih, ki bi se lahko uporabljali za premične dele profilov pnevmatik. "Kljub temu smo pnevmatike za vsak slučaj patentirali," je še povedal vodja raziskovalcev.
Komentarji so trenutno privzeto izklopljeni. V nastavitvah si jih lahko omogočite. Za prikaz možnosti nastavitev kliknite na ikono vašega profila v zgornjem desnem kotu zaslona.
Prikaži komentarje