Nakupovanje kar iz domačega naslonjača je vse bolj priljubljeno. Foto: EPA
Nakupovanje kar iz domačega naslonjača je vse bolj priljubljeno. Foto: EPA

Kot še kažejo podatki raziskave MOSS, ki jo izvaja družba Valicon s podjetjem Gemius, moški predstavljajo 64 odstotkov vseh spletnih kupcev, žensk je torej le 36 odstotkov. Moški kupci zato v primerjavi z ženskami v povprečju mesečno preživijo tudi do tri ure več časa na spletu - moški 14 ur in 42 minut, ženske 11 ur in 36 minut.

Podatki potrjujejo tudi, da slovenski potrošniki še vedno raje zaupajo domačim spletnim trgovinam, saj je med spletnimi uporabniki le 16 odstotkov takih, ki nakupe opravljajo tudi v tujini.

Pri tem je potrebno upoštevati tudi dejstvo, da nakupovanje v tujini pogosto pomeni nekoliko dražji nakup, saj je poleg cene izdelka potrebno plačati višjo poštnino, davke in pri nakupu izven meja EU-ja pa tudi carino.

Največ spletnih kupcev mladih
Med spletnimi uporabniki, ki vsaj nekajkrat letno opravijo spletni nakup, je najti največ mladih. Tako je najbolj zastopana ciljna skupina od 25 do 34 let (31 odstotkov), spletnih kupcev, ki so starejši od 55 let, je slabih sedem odstotkov.

Kje pa so najbolj "zapravljivi" Slovenci? Goriška, Zasavje in Obalno-kraška regija so geografska področja, kjer je delež spletnih uporabnikov, ki se vsaj nekajkrat letno odločijo za nakup prek spleta, nadpovprečen glede na slovensko spletno populacijo.