V spletni anketi iPROM-a in Valicona na temo letošnjih parlamentarnih volitev je kar 45 odstotkov uporabnikov spleta odgovorilo, da ta veliko bolj vpliva na njihovo odločitev kot pred štirimi leti, medtem ko se je za televizijo izreklo 40 odstotkov vprašanih. Z nekaj več kot 20 odstotki sledijo dnevni časopisi in brezplačniki, za njimi pa so z nekaj več kot 10 odstotki radio, revije in tedniki.
Če za primerjavo vzamemo lanske predsedniške volitve, tudi letos skoraj tri četrtine uporabnikov spleta ni obiskalo nobene izmed uradnih spletnih strani strank na volitvah. Tisti, ki so strankarske spletne strani obiskali, so največ pozornosti namenili parlamentarnim strankam.
V spletni anketi je sodelovalo 1.434 uporabnikov spleta.
Komentarji so trenutno privzeto izklopljeni. V nastavitvah si jih lahko omogočite. Za prikaz možnosti nastavitev kliknite na ikono vašega profila v zgornjem desnem kotu zaslona.
Prikaži komentarje