v digitalni obliki naj bi v ZDA do konca prihodnjega leta že skoraj ulovila prodajo glasbe na CD-jih. Ti imajo ob polletju 65-odstotni tržni delež.
Kot ugotavljajo v analitski hiši NPD Group, so številni ljudje presenečeni ob podatku, da je CD še vedno prevladujoči medij za distribucijo glasbe, a gre ta občutek deloma pripisati veliki pozornosti, ki je je deležna digitalna glasba.
Ob zdajšnji smernici, ko prodaja digitalne glasbe raste po 15- do 20-odstotni stopnji, prodaja glasbe na CD-jih pa približno enako skokovito upada, naj bi prodaja glasbenih datotek na koncu leta 2010 skorajda ulovila zgoščenke.
Spletna prodaja zaseda 35-odstoten delež
Glasbene datoteke, katerih nakup prek spleta je treba plačati, so v prvih šestih mesecih letos predstavljale 35 odstotkov vse prodaje glasbe v ZDA, v letu 2008 je njihov delež znašal 30 odstotkov, v letu prej pa 20.
Vodilna iTunes in Amazon
Sicer pa je pri digitalni glasbi največji prodajalec spletna trgovina Apple iTunes, sledi pa ji AmazonMP3, pri CD-jih pa sta največji prodajni verigi trgovin Wal-Mart in Best Buy.
Komentarji so trenutno privzeto izklopljeni. V nastavitvah si jih lahko omogočite. Za prikaz možnosti nastavitev kliknite na ikono vašega profila v zgornjem desnem kotu zaslona.
Prikaži komentarje