Skoraj 60 odstotkov uporabnikov Twitterja, ki je močno pridobil na priljubljenosti po tem, ko so ga začeli uporabljati številni zvezdniki, kot so Oprah Winfrey, Ashton Kutcher in Britney Spears, je mrežo nehalo uporabljati že mesec za tem, ko so se ji pridružili.
"Večino preteklega leta, pred Oprah, je bila stalna obiskanost Twitterja pod 30 odstotki," je povedal podpredsednik raziskav pri podjetju Nielsen Online, ki meri obiskanost spletnih strani in je izvedel omenjeno študijo.
Podjetje Twitter ni razkrilo, koliko uporabnikov ima njegova spletna mreža, Nielsen Online pa ocenjuje, da je Twitter februarja letos obiskalo sedem milijonov obiskovalcev, medtem ko jih je bilo 12 mesecev prej le 450.000.
Za primerjavo: veliko bolj uveljavljeni Facebook ima okoli 70 odstotkov oziroma okoli 200 milijonov "zvestih" uporabnikov.
T. V.
Komentarji so trenutno privzeto izklopljeni. V nastavitvah si jih lahko omogočite. Za prikaz možnosti nastavitev kliknite na ikono vašega profila v zgornjem desnem kotu zaslona.
Prikaži komentarje