To je prvo znižanje po letu 2001, ko je analitska hiša Comscore tudi začela slediti tovrstno prodajo. Potrošniki so v ameriških spletnih trgovinah med 1. novembrom in 23. decembrom lani, ki se ga šteje za pomemben kazalnik gospodarskih razmer, zapravili 25,5 milijarde dolarjev, v enakem obdobju leto prej pa 26,3 milijarde dolarjev. Comscore je sicer pričakoval približno enako prodajo kot v letu 2007.
Analitki menijo, da sta na znižanje prodaje vplivala dva dejavnika. Prvi je manjše število nakupovalnih dni pred dnevom zahvalnosti in božičem, drugi pa zaostrene gospodarske razmere, zaradi katerih potrošniki manj zapravljajo tako v navadnih kot spletnih trgovinah.
Potrošnja v e-trgovinah se je sicer v obdobju od 1. oktobra do 28. decembra lani zmanjšala za štiri odstotke, kar pomeni, da je lansko zadnje četrtletje prvo četrtletje z negativno rastjo po letu 2001.
M. R.
Komentarji so trenutno privzeto izklopljeni. V nastavitvah si jih lahko omogočite. Za prikaz možnosti nastavitev kliknite na ikono vašega profila v zgornjem desnem kotu zaslona.
Prikaži komentarje