Po dogovoru med Googlom in Yahoojem, ki so ga najavili junija, naj bi Google s svojo tehnologijo skrbel za ciljane oglase ob rezultatih iskanja na Yahoojevih straneh. "Če povežeš Google in Yahoo, si dejansko ustvaril zaprt monopol in regulatorji glede tega ne bodo imeli smisla za humor," je povedal analitik Rob Enderle. Dogovor naj bi začeli izvajati, ko se bodo končali pogovori z ministrstvom za pravosodje.
Nasprotniki povezave trdijo, da bi ta dvignila cene oglasov. Microsoft ocenjuje, da bi povezava Yahooja, ki ga je letos neuspešno skušal prevzeti, z Googlom temu dala velik nadzor nad spletnim iskanjem. Zagovorniki povezave po drugi strani menijo, da bi njeno onemogočenje negativno vplivalo na spletno oglaševanje in e-trgovino.
Komentarji so trenutno privzeto izklopljeni. V nastavitvah si jih lahko omogočite. Za prikaz možnosti nastavitev kliknite na ikono vašega profila v zgornjem desnem kotu zaslona.
Prikaži komentarje