Prenovljeno Yahoojevo spletno stran si lahko uporabniki prilagajajo. Foto: Yahoo
Prenovljeno Yahoojevo spletno stran si lahko uporabniki prilagajajo. Foto: Yahoo

Z osvežitvijo seveda upajo na večji obisk in posledično dohodek, zato so v ta namen predvideli tudi sto milijonov dolarjev za oglaševanje po vsem svetu. Da bi obisk povečali, so šli še dlje - z Yahoojeve spletne strani je zdaj le z enim klikom mogoče dostopati do konkurenčnih spletnih strani, kot sta Facebook in Hotmail.

Prva poteza Bartzove
To je prva poteza nove direktorice Carol Bartz, ki pa se mnogim poznavalcem ne zdi popolnoma smiselna, saj veliko uporabnikov do takih spletnih strani, kot je Facebook, ne dostopa preko iskalnikov, temveč ima njihove naslove že prednastavljene, shranjene v zgodovini ali nastavljene na neposreden dostop.

Kljub temu na Yahooju upajo na obisk tistih, ki obiskujejo tudi vhodne portale iskalnikov, kjer je največ prostora za oglaševanje, torej tisto področje, ki prinaša dobiček. Prav zato so omogočili tudi aplikacijo, ki se prilagaja uporabnikom in mu pokaže tiste vsebine, ki uporabnika najbolj zanimajo in jih najpogosteje uporablja.