Američani še vedno med zabavno elektroniko najraje nakupujejo videoigre. Foto: Reuters
Američani še vedno med zabavno elektroniko najraje nakupujejo videoigre. Foto: Reuters

Prodaja zabavne elektronike bo namreč v zadnjem četrtletju letos dosegla 3,5-odstotno rast, kar pa je le polovica rasti, ki jo je ta panoga dosegla v lanski praznični sezoni, ugotavljajo v ameriškem Združenju zabavne elektronike (CEA).

Anketirani porabniki nameravajo za letošnji praznični konec leta zapraviti 1437 dolarjev oziroma za skoraj 200 dolarjev manj kot lani, še kaže študija, ki jo je CEA izvedla med 25. in 28. septembrom. Kot razlog za manjše zapravljanje navajajo višje življenjske stroške in negotove gospodarske razmere.

Prednjačijo videoigre
Vendar pa bodo več zapravili za zabavno elektroniko. Za nakup te bodo namreč namenili 28 odstotkov celotnega prazničnega proračuna, kar pomeni v primerjavi z istim lanskim obdobjem za šest odstotkov več.

Na povprečnem seznamu prazničnih daril, ki jih bodo ljudje letos kupili za prijatelje in sorodnike, prvo mesto sicer zasedajo sistemi za videoigre, sledijo jim digitalni fotoaparati, prenosni MP3-in DVD-predvajalniki.

C. R.