Z novimi ugotovitvami, kako človeški možgani ustvarijo povezavo med besedo in njenim pomenom, tako spodbijajo do zdaj veljavno teorijo, po kateri možgani pojme obdelujejo na abstrakten način.
Do ugotovitev so se raziskovalci dokopali z merjenjem možganskih valov pri branju besed. Pri branju besed, ki označujejo predmete, ki jih lahko slišimo, kot je na primer telefon, so znanstveniki zaznali aktivnost predela možganov, ki sicer skrbi za sluh.
Dodali so, da imajo ugotovitve velik pomen tudi za vzgojo otrok. "Predstava je slabša, ko pri učenju ne obstaja možnost, da bi otrok predmet lahko tudi slišal, videl, povohal ali otipal," so povedali raziskovalci. V tedniku Journal of Neuroscience so še zapisali, da živali in rastline, ki jih otroci poznajo le iz knjig ali televizije, ostajajo zanje abstraktne in narazumljive
B. K.
Komentarji so trenutno privzeto izklopljeni. V nastavitvah si jih lahko omogočite. Za prikaz možnosti nastavitev kliknite na ikono vašega profila v zgornjem desnem kotu zaslona.
Prikaži komentarje