AVG razkriva dokaze o programih, ki so napisani in ustvarjeni za "krajo" virtualnega denarja. V enem primeru so raziskovalci razkrili "amatersko" kodo in tako prišli do podatkov o ustvarjalcu programa, 11-letnem otroku iz Kanade.
Ekipa raziskovalcev se je posvetila programu, ki je deloval kot program za goljufanje v spletni igri Runescape, ki jo igra več kot 200 milijonov uporabnikov. Program Runescape Gold Hack je ponujal igralcem brezplačen virtualni denar za uporabo v igri, v resnici pa je služil kraji podatkov uporabnikov, ki niso ničesar posumili, poroča BBC.
"Ko so raziskovalci pogledali izvorno kodo, so prišli do zanimivih informacij. Spoznali smo, da je program skušal krasti podatke ljudi in jih pošiljati določenemu elektronskemu naslovu," je dejal Juval Ben-Icak iz AVG-ja. "Avtor zlonamernega programa je v izvorno kodo vključil točen elektronski naslov in geslo ter dodatne informacije. Bolj izkušen heker ne bi takšnih podrobnosti nikoli pustil v programu," je dejal Ben-Icak. Izkazalo se je, da elektronski naslov pripada nekemu 11-letnemu dečku v Kanadi.
Raziskovalci so odkrili, da ima mnogo zlonamernih programov, ki imajo za tarče med otroki priljubljene igrice, podobne značilnosti. Večina je napisanih s preprostim programskim jezikom, kot sta Visual Basic in C#, vsebovali pa so tudi tipične napake, ki jih profesionalni hekerji ne bi storili.
Programiranje, ne zgolj uporaba
"Ker vedno več šol ljudi uči programiranja tako zgodaj, torej preden so odrasli in razumejo učinek tega, kar počnejo, se bo to nadaljevalo," je dejal Ben-Icak.
Vedno pogostejši je pojav učenja otrok programiranja in ne zgolj uporabljanja računalnikov. Ben-Icak meni, da je glede na povišano stopnjo znanja med otroki treba narediti več na področju izobraževanja, kako naj izkoriščajo svoje sposobnosti.
"Svojega otroka naučiš, da ne more vzeti igračke, ne da bi jo plačal. Zato mislim, da bi morali otroci sprejeti to sporočilo, ko pišejo programe," je dejal Ben-Icak.
Linda Sandvik, soustanoviteljica Code Cluba, iniciative, ki otroke, stare devet let, uči programiranja, je dejala, da prednosti učenja otrok programiranja pretehtajo nad tveganji, predstavljenimi v poročilu AVG-ja.
"Vse učence učimo angleščino, matematiko in znanost, ker so temeljne za razumevanje družbe. Isto velja za digitalno tehnologijo. Ko postanemo pismeni, ne znamo zgolj brati, ampak tudi pisati. Ni dovolj, da se zgolj uporabljajo programi," je dejala Linda Sandvik.
Komentarji so trenutno privzeto izklopljeni. V nastavitvah si jih lahko omogočite. Za prikaz možnosti nastavitev kliknite na ikono vašega profila v zgornjem desnem kotu zaslona.
Prikaži komentarje