Da je bila ponudba za izvedbo elektronskega cestninjenja prirejena, ker naj bi ponudbe odprli že pred uradnim odprtjem, to pa naj bi kazale tudi fotografije pisemskih pošiljk, je v torek poročal POP TV.
Darsov svetovalec Banfi zapleta ni želel podrobneje komentirati, saj postopek javnega naročila še vedno poteka. Je pa Dars po njegovih besedah pri vseh ponudbah ščitil interese ponudnikov in sebe kot naročnika, tako da so ponudbe do odpiranja hranili v varni sobi, ki je pod videonadzorom. "Namigovanja, da smo prirejali ponudbo, zavračamo," je bil odločen.
Na fotografijah je jasno videti, da je bila pečatna vrvica na pošiljki tako sredi oktobra lani, ko je bilo predvideno odpiranje ponudb, ki pa so nato zaradi revizijskega zahtevka ostale zapečatene, kot 17. decembra, ko so ponudbe dejansko odprli, je pojasnil Banfi in nadaljeval, da so vsi ponudniki imeli pred odpiranjem možnost vpogleda v svojo dokumentacijo in takrat pripomb ni bilo, prav tako ni bilo pripomb na zapisnik, ki so ga naredili ob odpiranju.
Glede debeline posameznih fasciklov je Banfi pojasnil, da Dars pri pregledih razpisne dokumentacije vedno ščiti poslovno skrivnost posameznega ponudnika, zato dele ponudbe prekrije s samolepilnimi lističi, zaradi katerih se dokumentacija lahko odebeli.
Neprimerna namigovanja
Na Telekomu Slovenije, ki ga je Dars skupaj z norveško družbo Q-Free izbral kot najugodnejšega ponudnika, so namigovanja o prirejanju že v torek v odzivu na poročanje POP TV-ja označili kot neprimerna. Njihova ponudba je vredna 99,99 milijona evrov oziroma 121,99 milijona evrov z DDV-jem.
Ponudbe za elektronsko cestninjenje so sicer oddali tudi konzorcij Iskratela in slovaškega Skytolla (110,11 milijona evrov brez DDV-ja), Cetis skupaj z Autostrado in družbo Inženiring Informatika (114,6 milijona evrov brez DDV-ja) ter Kapsch TrafficCom (114,96 milijona evrov brez DDV-ja).
Zahtevek za revizijo
Dars je do zdaj prejel en zahtevek za revizijo, in sicer od družbe Kapsch TrafficCom. Po besedah direktorja Jožeta Hebarja so zahtevek vložili, ker so ocenili, da sta bila v postopku kršena zakonodaja in načelo transparentnosti.
Drugi neizbrani ponudnik Cetis (skupaj z Autostrado in Inženiring Informatiko) trenutno še preučuje dodatna pojasnila, ki so jih dobili od Darsa. Glede morebitne pritožbe se bodo odločili v zakonskem roku do konca prihodnjega tedna, so sporočili.
V Iskratelu, ki se je za posel potegoval skupaj s slovaškim Skytollom, se za zdaj še niso odzvali.
Komentarji so trenutno privzeto izklopljeni. V nastavitvah si jih lahko omogočite. Za prikaz možnosti nastavitev kliknite na ikono vašega profila v zgornjem desnem kotu zaslona.
Prikaži komentarje