Na mariborskem letališču Edvarda Rusjana so odprli novi potniški terminal, ki je bil zgrajen tudi s pomočjo evropskih sredstev. Direktor Aerodroma Maribor Marko Gros je povedal, da gre za izjemno pomembno pridobitev, saj so dobili ustrezne prostore za sprejem in odpravo potnikov. S tem pa naj bi bil omogočen nov zagon za sicer bolj ali manj "mrtvo" letališče.
"To je osnova za začetek pogajanj za ustanovitev redne linije v Mariboru, ki naj bi se zgodila v letu 2013," je povedal Gros, ki več o tem ni želel povedati. Neuradno pa naj bi pogovori potekali z nacionalnim prevoznikom Adrio Airways.
Gros je tudi povedal, da je zanje zelo pomembno, kdaj se bo rešilo lastniško vprašanje, saj so še vedno na prodaj v stečajni masi Preventa. Nedavno je bil tudi objavljen sklep slovenjgraškega sodišča, da se izvede nezavezujoče zbiranje ponudb za prodajo Aerodroma Maribor na podlagi neposrednih pogajanj, zato Gros upa, da kupci, ki so resni in še vedno vztrajajo, ostanejo do konca in oddajo resno ponudbo. V mariborskem Aerodromu pa si želijo predvsem kupca, ki bi s seboj prinesel določen promet.
Sekretar na prometnem ministrstvu Sašo Murtič, ki je vseskozi nadzoroval gradnjo terminala, je povedal, da bodo do razrešitve vprašanja lastništva Aerodroma Maribor z njimi podaljševali veljavno koncesijsko pogodbo, po dokončanju terminala pa bo ministrstvo pripravilo tudi nov razpis za iskanje dolgoročnega koncesionarja. Vendar glede na to, da večjega interesa za koncesijo ni bilo, Murtič ne vidi razloga, da sedanji koncesionar ne bi nadaljeval svojega dela.
"Močno si prizadevamo, da bi letališče zaživelo. V pripravi je državni prostorski načrt, ki bo končan v treh ali štirih letih, in s tem bodo podane podlage za širitev in morebitno podaljšanje letališke steze. Zelo se trudimo tudi za to, da bi prišli novi prevozniki, tako na področju potniškega kot tovornega prometa," je povedal Murtič.
Celoten projekt posodobitve letališke infrastrukture na letališču Edvarda Rusjana je vreden več kot 15 milijonov evrov, vmes pa se je nenačrtovano začasno ustavil zaradi propada SCT, ki je bil izbran na prvem razpisu. Izvajalec del Komunaprojekt, ki je prevzel dela po propadu SCT, pa nadaljuje tudi obnovo starega potniškega terminala, ki je od naprej danes zaprt.
Komentarji so trenutno privzeto izklopljeni. V nastavitvah si jih lahko omogočite. Za prikaz možnosti nastavitev kliknite na ikono vašega profila v zgornjem desnem kotu zaslona.
Prikaži komentarje