Za prvi sklop od Divače do Črnega Kala, kjer je bila cena omejena pri okoli 472 milijonih evrov, je Kolektor CPG v sodelovanju s turškima podjetjema Yapi Merkezi in Özaltin oddal najugodnejšo ponudbo za nekaj nad 403,6 milijona evrov, medtem ko je konzorcij avstrijskega Strabaga v sodelovanju z nemškim podjetjem Ed Züblin in turško družbo Gülermak Agir oddal ponudbo v vrednosti nekaj manj kot 463,5 milijona evrov.
Iz 2TDK-ja so sporočili, da je Strabag glede te odločitve vložil revizijski zahtevek. Kolektorjev konzorcij je bil medtem edini, ki je oddal ponudbo tudi za dela na odseku med Črnim Kalom in Koprom. Ponudil je ceno 224,7 milijona evrov, medtem ko je bila ta omejena pri 230,7 milijona evrov. Iz 2TDK-ja so sporočili, da podpis pogodbe z izbranim konzorcijem načrtujejo 31. marca.
V 2TDK-ju ob tem računajo, da bi dela na trenutno največjem infrastrukturnem projektu v državi stekla maja. Leta 2025 bo drugi tir Divača–Koper po zagotovilih generalnega direktorja 2TDK-ja Pavla Hevke zgrajen, leto pozneje pa predan v uporabo.
Komentarji so trenutno privzeto izklopljeni. V nastavitvah si jih lahko omogočite. Za prikaz možnosti nastavitev kliknite na ikono vašega profila v zgornjem desnem kotu zaslona.
Prikaži komentarje