Strokovnjaki, ki se prebijajo skozi nakopičene skladovnice v münchenskem stanovanju nedavno umrlega Gurlitta, preučujejo poreklo obeh odkritih kipcev; treba je potrditi njuno avtentičnost in poiskati sled, ali sta bila nemara, kot velik del Gurlittove zbirke, ukradena judovskim zbirateljem med drugo svetovno vojno. Skupina, ki je zadolžena za Gurlittovo zbirko, noče razkriti natančnega števila novoodkritih dragocenosti.
Presenetljivo branje oporoke: Vse je podaril švicarskemu muzeju
Cornelius Gurlitt, ki je levji delež svoje zbirke podedoval od očeta Hildebranda (trgovca z umetninami, ki je med drugo svetovno vojno kopičil Judom zaplenjena dela), je umrl maja. V oporoki je zbirko, v kateri je več kot 1200 kosov, med drugim tudi dela Chagalla, Picassa in Matissa - podaril Muzeju umetnosti v Bernu. Muzej ima šest mesecev časa, da se odloči, ali bo sprejel pokojnikovo zapuščino ali ne.
Junija je bilo prvič tudi uradno potrjeno poreklo za katero od Gurlittovih del: družina zdaj že pokojnega pariškega zbiratelja Paula Rosenberga je dokazala, da Matissovo delo pripada njej, in ga tudi že dobila nazaj.
Nemške oblasti so na Gurlittovo zbirko popolnoma po naključju naletele leta 2012, ko so ga začeli preiskovati zaradi suma utaje davkov.
Komentarji so trenutno privzeto izklopljeni. V nastavitvah si jih lahko omogočite. Za prikaz možnosti nastavitev kliknite na ikono vašega profila v zgornjem desnem kotu zaslona.
Prikaži komentarje