Arheolog, ki se v državi Campeche posveča raziskovanju in arhitektonskemu restavriranju predkolumbovskih mest, kot so Jaina, Xcalumkín, Becán, Okolhuitz, Santa Rosa Xtampak in Edzná, je v četrtek v Klubu Cankarjevega doma spregovoril o kulturi tega mezoameriškega ljudstva, ki iz tega območja pravzaprav nikoli ni izginilo in še danes ohranja star majevski jezik.
Antonio Benavides Castillo je magistriral iz arheologije na Narodni šoli za arheologijo in zgodovino v Ciudadu de Mexicu, nato pa doktoriral iz mezoameriških študij na Mehiški narodni neodvisni univerzi. Od leta 1974 sodeluje z Narodnim inštitutom za antropologijo in zgodovino na otoku Jukatan. Raziskoval je majevska mesta, kot so Cobá, Tulum, Xelhá, Ecab in Punta Laguna v zvezni državi Quintana Roo.
Na polotoku Jukatan raziskuje arheološka najdišča, kot so Chacmultún, Labná, Kabah in Oxkintok, zadnja leta pa vodi arheološke raziskave na najdiščih Jaina in Edzná. Sodeluje tudi v programu MANZANA, namenjenem restavriranju še stoječe arhitekture neznanih ali dolgo pozabljenih majevskih stavb (Ichmac, Chunyaxnic, Yaxché-Xlabpak, Balché, Sabana Piletas, Chunchimay).
Telenovela – tovarna ljubezni
Skozi nekoliko drugačno luč bodo na Mehiko pogledali 16. marca prav tako ob 19.00, ko bo Besim Spahić, ki predava trženje in trženjski menedžment v umetnosti na Oddelku za produktno oblikovanje na ALU-ju v Sarajevu, spregovoril o telenoveli kot tovarni ljubezni. Na predavanju bo mogoče prisluhniti psihoterapevtski in socialni vlogi telenovele, soavtor knjige Telenovela – fabrika ljubavi pa bo predstavil tudi ključna izhodišča pri obravnavanju problematike telenovele kot medijske zanimivosti.
Besim Spahić predava tudi novinarstvo, metode v množičnih medijih in tehnike novinarstva, uvod v poslovno komuniciranje, ustvarjanje podobe na FPN-ju v Sarajevu, novinarstvo in oglaševanje na Fakulteti za komunikologijo v Banjaluki ter novinarsko deontologijo in komunikologijo na Filozofski fakulteti v Tuzli, poleg tega pa tudi poslovno komuniciranje na Univerzi PIM v Banjaluki.
Podpisal se je pod vrsto knjig iz tržnega komuniciranja in propagande, na primer Politični marketing; Kulturni marketing, Strategija izbornih kampanja (soavtor), Uvod u kreaciju tržnih komunikacija; Nacionalni antimarketing ex Yu i BH naroda in Izazovi političkog marketinga.
Spahić je sodeloval na številnih mednarodnih in domačih znanstvenih srečanjih, objavil več kot 700 znanstvenih in strokovnih del, številne časopisne članke, recenzije in komentarje v časopisih v BiH-u in v tujini. Gostoval je na številnih ameriških, francoskih in italijanskih univerzah.
Komentarji so trenutno privzeto izklopljeni. V nastavitvah si jih lahko omogočite. Za prikaz možnosti nastavitev kliknite na ikono vašega profila v zgornjem desnem kotu zaslona.
Prikaži komentarje