Sezono so gledališčniki odprli s premiero plesne postdramske predstave Levi terorizem, ki jo je zasnoval koreograf Marko Mlačnik. Predstava se dotika obdobja med letoma 1968 in 1977 ter predstavlja usode štirih nemških teroristov, ki so bili pripadniki prve generacije teroristične organizacije Frakcije rdeče armade (Rote Armee Fraktion).
Gundrun Ensslin, Ulrike Meinhof, Andreasa Baaderja in Irmgard Möller so osrednji liki predstave, v katere se na odru vživijo igralca Damjana Černe in Tadej Troha ter plesalki Rosana Hribar in Mateja Rebolj. Po besedah direktorja gledališča Matjaža Bergerja izhaja predstava iz domneve, da so bila 60. leta in začetek 70. let prejšnjega stoletja čas radikalnega kolektivnega upora nove generacije proti sodobnemu suženjstvu, odnosom, nadvladi in hegemoniji v družbi.
Ustvarjalci predstave so torej črpali iz ozadij, ki pomenijo odpor proti tedanjim oblikam kapitalizma, ameriškega imperializma in obračun z generacijo staršev, hkrati pa tudi z nemško nacistično preteklostjo.
Čas drugačnega terorizma
Predstava osvetljuje dogodke, ki sodijo v čas od ustanovitve prve generacije nemške Frakcije rdeče armade pa do leta 1977. Marko Mlačnik meni, da je šlo v obravnavanem obdobju za terorizem z drugačnim predznakom, kot ga ima danes. Dejanja Frakcije rdeče armade in organizacije Baader-Meinhof niso bila usmerjena neposredno proti ljudem, ampak proti sistemu. Prebuditi so namreč želeli zavest ljudi, a je njihov upor zahteval tudi nedolžne žrtve.
Damjana Černe igra Ulrike Meinhof, Mateja Rebolj Irmgard Möllerjevo, Rosana Hribar Gundrun Ensslinovo in Tadej Troha Andreasa Baaderja. Kot scenograf je pri predstavi sodeloval ruski umetnik Vadim Fiškin, kostumografinja je Elene Fajt, pod glasbo pa se podpisuje Peter Penko.
Komentarji so trenutno privzeto izklopljeni. V nastavitvah si jih lahko omogočite. Za prikaz možnosti nastavitev kliknite na ikono vašega profila v zgornjem desnem kotu zaslona.
Prikaži komentarje