Koreograf in vodja baletnega ansambla, Boris Eifman, je poudaril, da ga je za oblikovanje predstave navdihnila življenjska zgodba primabalerine Olge Spesivceve. Njeno razburljivo življenje so namreč zaznamovale politične okoliščine in duševna bolezen.
Vse se začne z revolucijo
Zgodba, v kateri se prepletata dva nikoli dolgočasna svetova, svet politike in svet umetnosti, se začne v ruskem Petrogradu, ko je mesto ovito v revolucionarni vrvež. Ljubka balerina postane žrtev ljubezni do tajnega agenta, kasneje pa odide v Pariz, kjer užije slavo baletne zvezde.
Razumu ni mar za slavo
Vsej slavi navkljub pa plesalka ne užije notranje sreče in miru. Osrečiti je ne more tudi nastop v njeni najljubši vlogi Giselle. Življenje pa se ji dokončno poruši, ko jo prevara tudi njen izbranec. Tega njen načeti razum ne zdrži.
Edinstvenost mu je prinesla uspeh
Boris Eifman danes velja za enega vodilnih plesnih avantgardistov, pozornost umetniške srenje pa je pritegnil že s svojim prvim baletom Ikar. Čeprav se je šolal v Leninovem konzervatoriju, je kmalu zapustil svet strogega uniformiranega baleta in ustanovil svojo plesno skupino, s katero je lahko razvijal oseben slog, ki se ne ozira niti na modne zapovedi niti na pravila klasične baletne šole.
Vitez, čeprav brez plemiškega porekla
V domovini dolgo ni doživel priznanja, to je prišlo šele po nastopu njegove plesne skupine v Bolšoj teatru leta 1997. Za svoje delo je koreograf prejel že vrsto priznanj. Med drugim ga je francosko kulturno ministrstvo ovenčalo s prestižnim redom viteza umetnosti in literature.
Komentarji so trenutno privzeto izklopljeni. V nastavitvah si jih lahko omogočite. Za prikaz možnosti nastavitev kliknite na ikono vašega profila v zgornjem desnem kotu zaslona.
Prikaži komentarje