Znameniti britanski skladatelj muzikalov ta čas domnevno piše muzikal z naslovom Phantom - Once Upon Another Time (Fantom - V nekem drugem času), ki naj bi bil nadaljevanje njegovega hiperuspešnega dela Fantom iz opere. Hiperuspešnega zato, ker gre za enega maloštevilnih po vsem svetu znanih muzikalov, ki je od premiere leta 1986 doživel že več kot 9.000 ponovitev. Številka je verjetno še večja, saj je bilo po svetu verjetno še precej uprizoritev, o katerih Webbru niso poročali.
Morda muzikala sploh nikoli ne bo60-letni skladatelj zatrjuje, da ga je pisanje novega muzikala popolnoma prevzelo in da mu je že uspelo spisati prvo dejanje. Dogajanje je tokrat postavljeno na newyorški Coney Island, zgodba, v kateri nastopajo liki iz prvotnega muzikala, pa naj bi bila popolnoma fantastična. Kljub Webbrovemu navdušenju nad novim projektom in kljub temu da je partitura že skoraj do polovice napisana, pa avtor 13 muzikalov svari pred pretiranim pričakovanjem občinstva.
Delo Fantom - V nekem drugem času morda sploh nikoli ne bo predstavljeno javnosti. Vse naj bi bilo jasno v treh tednih. Tedaj naj bi Webber poslušal izvedbo prvega dejanja, in če se mu bo vse skupaj zdelo plehko, bizarno ali preprosto slabo, bo napisano vrgel v koš za smeti, projekt pa preprosto pustil. Radovednežem pa ne bo preostalo nič drugega, kot da v roke vzamejo knjigo The Phantom of Manhattan (Fantom z Manhattna), ki jo je leta 1999 napisal britanski pisatelj in politični komentator Frederick Forsyth in ki je tudi podlaga sinopsisa novega muzikala.
Prekleti maček Otto
Nastajanje muzikala Fantom - V nekem drugem času je bilo sicer od začetka zaznamovano z nesrečnimi naključji. Najhujše je bilo tisto, katerega glavni akter je bil maček Otto. Skladateljev mačkon, pripadnik redke pasme turških gorskih mačkov, je namreč splezal v Webbrov digitalni klavir, na katerega je Webber posnel že celotno prvo različico partiture za muzikal, tedaj imenovan še Fantom z Manhattna, in jo zbrisal. Kakor koli že, dogodek Andrewa Lloyda Webra ni povsem potrl in znova se je lotil dela. Če bo šlo od zdaj naprej vse po sreči, naj bi bila praizvedba novega muzikala novembra 2009.
Fantom iz opere je obstajal že prej
Malokdo danes ve, da Andrew Lloyd Webber nikakor ni prvi skladatelj, ki se je lotil teme Fantoma iz opere. Njegov muzikal temelji na starejšem delu britanskega dramatika Kena Hilla (1937-1995), ki je za glasbeno gledališče roman francoskega pisatelja Gastona Leroux priredil leta 1976. Vendar pa to ni bil pravi izvirni muzikal, kajti Hill odrske uprizoritve zgodbe o ljubezni med lepo operno divo in zmaličenim glasbenim genijem ni pospremil z izvirno glasbo, ampak je le izbral skladbe Verdija, Gounoda, Offenbacha, Mozarta, Webra in Donizettija, za katere se mu je zdelo, da čustveno ujamejo dramatično dogajanje v romanu. Čeprav veliko manj znan kot Webbrov, Hillov muzikal - pravzaprav opereta - danes ni povsem pozabljen. Od časa do časa se katero od gledališč vendar še odloči za njegovo novo postavitev na oder. Nazadnje so se za to potezo leta 2004 odločili v Tokiu.
Komentarji so trenutno privzeto izklopljeni. V nastavitvah si jih lahko omogočite. Za prikaz možnosti nastavitev kliknite na ikono vašega profila v zgornjem desnem kotu zaslona.
Prikaži komentarje