Obiskovalci bodo vpogled v ustvarjanje najmlajše generacije francoskih plesalcev in koreografov dobili v treh predstavah in na okrogli mizi, na kateri bodo sodelovali gostujoči umetniki.
Večnamenska struktura
Kot prva bo danes ob 18.00 in jutri ob 19.00 v Kosovelovi dvorani na ogled predstava Večnamenska struktura v režiji in izvedbi Rachida Ouramdana, Nicolasa Floc'ha, Christiana Rizza. Večnamenska struktura, ki jo je oblikoval Nicolas Floc'h, je sestavljena iz modulov, predvsem kock in plošč, ki jih je mogoče zelo različno uporabiti. Vsak od treh akterjev, ki jih ima na uporabo, se po svoje odloči, kaj bo počel z njimi. Koreograf in plesalec Rachid Ouramdane je k sodelovanju povabil Christiana Rizza in kiparja Nicolasa Floc'ha, da skupaj z njim v uporabi preizkusita strukturo, ki je edini povezovalni element med nastopajočimi. Njeno delovanje je izid potreb, ki jih želijo izraziti. Vsi trije akterji preizkušajo prilagodljivost lastnega telesa med premikanjem nestalnega okolja. To je začetek konfrontacije. Rodi se dialog.
Na željo skupine gledalci predstave ne spremljajo z običajnih gledaliških sedežev, temveč z na tla položenih blazin.
Good boy
Sledil bo solo Good boy Alaina Buffarda, in sicer danes ob 19.00 in jutri ob 20.00 v dvorani Duše Počkaj. Telo kot zbiralnik svetov – prostorov, načinov bivanja, tokov, sprememb, transformacij. V nasprotju s telesom – orodjem plesalca, se »good boy« poigrava z idejo telesa – aparata, priljubljenega telesa – inštrumenta, s katerim se stopnjuje in zaostri določena oblika prekoračitve, telo, ki razkriva socialno in moralno prenasičenost, telo, ki izgovarja vitalnost in bolezen. Ne vemo, česa vsega je telo sposobno. Zakaj ne bi s telesom začeli pri ničli, iznašli nove geografije artikulacije, iznašli drugačne, organske slovnice. Raziskali njegovo površje kot območje raznolikih in samostojnih segmentov, uredili razmerja med masami, povlekli njegova podaljšanja v prostor, otekline in izrastke. Preoblikovali prvobitne funkcije. Ponovili vsakdanje geste in jim dodelili namišljene ovire. Zbrisali identifikacijske obrise za boljše osnutke v drugih. Proizvedli neuporabno telo, da bi ga zavili v nov status, prevzeli nov stas in razrešili estetiko skulpturalnega ideala, podedovanega od J. J. Winckelmanna.
ShowRoomDummies
Gostovanje francoskih umetnikov bo sklenila predstava skupine DACM ShowRoomDummies v režiji Gisele Vienne in Etienna Bideau-Reya, in sicer v soboto ob 20.15 v Linhartovi dvorani, predstava sodi tudi v abonma Amelia. Ustvarjalce predstave zanima prostor med iluzijo in zmešnjavo,
izložbena lutka kot vulgarizirano človeško bitje, ki portretira podobo popolnosti, ki pa je nikoli ne doseže. S koreografijo so poskušali zadeti pravi ton med gledališko igro in lutkarstvom. Gisele Vienne (1976) je zanimanje za literaturo in filozofijo pripeljalo v gledališče. Na Višji narodni šoli za lutkarstvo je delala s pomembnimi lutkarji. Sodelovala je pri predstavah, kot so Kleistova Penthesilea, "Le Ventre de Madame Stein" po besedilih Gertrude Stein, "Midi sous Terre". Etienne Bideau-Rey se je leta 1975 rodil v mestu Kourou v Francoski Gvajani. Izobraževal se je v likovni umetnosti in pristal v gledališču. Scenografijo je študiral na Akademiji lepih umetnosti v Liegeu v Belgiji in nato na Višji narodni šoli še lutkarstvo. Leta 2000 je z Gisele Vienne ustvaril predstavo "Splendid's" in prejel nagrado fundacije Marcel-Bleustein-Blanchet.
Komentarji so trenutno privzeto izklopljeni. V nastavitvah si jih lahko omogočite. Za prikaz možnosti nastavitev kliknite na ikono vašega profila v zgornjem desnem kotu zaslona.
Prikaži komentarje