Cankarjevo satiro o provincialni zadrtosti, ponižnosti, bogaboječnosti in dvoličnosti je na oder postavil Diego de Brea, in sicer v duhu svoje prepoznavne minimalistične in natančno artikulirne poetike.
Šentflorjance, s katerimi je Cankar pred dobrimi 100 leti nastavil ogledalo Slovencem, pa so upodobili Ivo Barišič, Helena Peršuh, Primož Pirnat, Jože Horvat, Teja Glažar, Milan Vodopivec, Ana Facchini, Gorazd Jakomini in drugi.
Pri oblikovanju predstave sodelujejo še dramaturga Maks Soršak in Martina Mrhar, lektor Srečko Fišer, scenograf Jože Logar, kostumograf Alan Hranitelj, skladatelj Aldo Kumar in oblikovalec luči Samo Oblokar.
De Brea tretjič v novogoriškem teatru
Mladi slovenski režiser Diego de Brea je novogoriškemu občinstvu dobro poznan, saj je v primorski gledališki hiši režiral dve odmevni uprizoritvi Kralj umira in Arabska noč. Cankarjevega teksta, ki je doživel že veliko število bolj ali manj pohujšljivih uprizoritev, pa se je lotil kot osebno izzvan.
"Čeprav velja Pohujšanje za satiro, s katero je Cankar kritično odslikal svojo (našo) domovino, pa vprašanja, ki jih besedilo zastavlja, segajo tudi čez meje težav morale, družbe, umetnosti in se nemalokrat pravzaprav mimo njih zapičijo v človeka - v njegovo krhko, ranljivo, izmuzljivo intimo. Zato se novogoriška uprizoritev v režiji Diega de Brea odloča za Cankarja, ki ni nič šentflorjansko, rodoljubno satiričen, ampak osebno izzvan", so v novogoriškem teatru zapisali ob predstavitvi predstave.
Komentarji so trenutno privzeto izklopljeni. V nastavitvah si jih lahko omogočite. Za prikaz možnosti nastavitev kliknite na ikono vašega profila v zgornjem desnem kotu zaslona.
Prikaži komentarje