Foto:
Foto:
Mala Kline

Solo Campo de' Fiori za referenčno točko v zgodovini Evrope jemlje čas renesanse, delo pa sta navdihnili osebnost in misel Giordana Bruna.

Predstava tematizira idejo prehoda, razpotja, kjer se razodevata novi in stari svet in se novo prihajajoče življenje spopada z mehanizmi inhibicije in inercije. Junak hoče rešiti svet, vendar ga zapeljeta divja strast in ljubezen do življenja in resnice, tako da prekorači dovoljeno. Konča žalostno - živega ga, z zvezanim jezikom, sežgejo na grmadi, vendar njegove besede govorijo naprej. Mala Kline je avtorica in izvajalka predstave, ki je nastala v koprodukciji Zavoda En-Knap in Cankarjevega doma, za kostume je poskrbel Alan Hranitelj, zvok in glasba pa sta nastala pod vodstvom Saša Kalana. Scena je delo Strup produkcije, dramaturginja predstave pa je Irena Tomažin.

Plesalka Mala Kline
Mala Kline, ki se je rodila leta 1977 v Ljubljani, se je plesno izobraževala pri učiteljih, kot so Randy Warshaw, Joe Alegado in Ivan Wolfe, leta 1995 pa je postala stalna članica plesne skupine En-Knap. Od leta 2001 Mala Kline deluje tudi v plesnem laboratoriju, kjer je lansko sezono vodila projekt za raziskavo in razvijanje vsebin in izraza odrskega umetnika. Polletna raziskava je bila kasneje tudi predstavljena v Kinu Šiška in PTL-ju z naslovom Zgode in nezgode Samanthe Fox ali kako sem ujela zver. Prav tako pa tudi poučuje predmet Sodobne plesne tehnike na Umetniški gimnaziji za sodobni ples in v drugih plesnih šolah.