Foto:
Foto:

Po označbi avtoric gre za multimedijsko instalacijo in interaktivno komunikacijsko orodjarno, ki je razdeljena v dva dela.

Prvi del predstavlja refleksijo in problematizacijo položaja umetniškega ustvarjalca v sodobnem družbenem okolju. Avtorici sta v predhodni raziskavi, na kateri med drugim temelji projekt Inside-Out, analizirali stališča in delovanje uveljavljenih predstavnikov različnih poklicnih skupin in umetniških smeri, ki delujejo znotraj slovenske sodobno-umetniške scene, ter na podlagi spoznanj raziskave sestavili nekakšen model delovanja umetniškega polja v Sloveniji. Ta t. i. znanstveno-estetski model sta nato prenesli v konkretni umetniški medij, v prostorsko avdio-vizualno instalacijo. Vanjo je vključena kakofonija stališč in prepričanj uveljavljenih slovenskih umetnikov in kustosov, kot so na primer Igor Zabel, Alenka Gregorič, Žiga Kariž, Dragan Živadinov in Davide Grassi.

Prodajamo umetnike!
Drugi del pa predstavlja dražba, na kateri ne bodo prodajali umetniških izdelkov, temveč same umetnike. Avtorici s tem projektom želita opozoriti na spreminjajočo naravo umetniške produkcije in vrednotenja umetnosti ter obenem reflektirata problematični položaj sodobnega umetnika, ki se zaradi različnih dejavnikov nemalokrat znajde na prostem trgu na prav takšen način, kot se na prostem trgu znajde vsakdanje potrošno blago.