Na objavljenem razpisu je med kandidati za novega umetniškega vodjo Drame SNG-ja Maribor najbolj prepričala dramaturginja Diana Koloini. Foto: BoBo
Na objavljenem razpisu je med kandidati za novega umetniškega vodjo Drame SNG-ja Maribor najbolj prepričala dramaturginja Diana Koloini. Foto: BoBo

Nekdanja umetniška vodja Slovenskega stalnega gledališča (SSG) bo na položaju nasledila Diega de Breo, ki se bo osredotočil na režiserski poklic.
Diana Koloini je bila v preteklosti zaposlena kot dramaturginja v PDG-ju Nova Gorica in SNG-ju Drama Ljubljana. Med letoma 2010 in 2012 je bila vodja gledališkega in sodobnoplesnega programa v Cankarjevem domu v Ljubljani, nato pa umetniška koordinatorka v SSG-ju Trst in predsednica žirije za podelitev nagrade Slavka Gruma.
Na razpis se je prijavila, ker želi delati v gledališču, za gledališče in z gledališčem, pravzaprav z gledališkimi ustvarjalci in njegovim občinstvom. "To počnem že večji del svojega življenja in še vedno, čedalje bolj mislim, da je to pomembno, vznemirljivo in plodno delo, ki mi omogoča tudi smiseln način bivanja v svetu."
V SNG-ju Maribor so z dozdajšnjim umetniškim direktorjem Diegom de Breo, ki je položaj zasedel maja 2013, sklenili sporazumno prekinitev delovnega razmerja. Za vprašanja ni dosegljiv, po neuradnih virih pa se želi posvetiti predvsem režiranju. Trenutno v Slovenskem mladinskem gledališču v Ljubljani režira Balkon Jeana Geneta.
Vse možnosti za razvoj v sodobno profilirano gledališče
Po besedah Diane Koloini je mariborska Drama gledališče z dolgo in bogato tradicijo, ki premore tudi vrhunske dosežke, z velikim in dobrim igralskim ansamblom, ki zmore ustvarjati izvrstne predstave, pri tem pa je del ustanove SNG, ki še veča njegove možnosti in pomen. "Dela v mariborski Drami se lotevam z zavestjo o pomenu tega gledališča in odgovornostjo, ki sem mu jo dolžna," pravi.
Meni, da ima Drama SNG Maribor vse možnosti za to, da se "še intenzivneje razvije v sodobno profilirano gledališče, ki zna skrbeti za prepoznavnost in odmevnost svojih uprizoritev v slovenskem in tudi mednarodnem gledališkem prostoru, obenem pa goji povezanost z domačim mestom". Prepričana je, da je ti dve usmeritvi mogoče plodno povezovati.