Foto:
Foto:

Predstava je bila na ogled v Linhartovi dvorani Cankarjevega doma, in to samo iz parterja. Zaradi posebnosti postavitve, namreč. Nastopajo Eric Feldmann, Marianne Houspie, Anne Naudon, Johej Okuda, Pierre Palmi, Marie Thomas, Pascal Farré in slovenski umetniki. V Cankarjevem domu se bodo francoskim igralcem tako pridružili še Goran Bogdanovski, Dejan Srhoj, Tina Janežič in Mojca Bandelj.

Paesin je kamen iz marmorja ali krede, ki z brušenjem pridobiva čudežne oblike pokrajin, gradov, templjev in neskončne vrste drugih struktur. Geološko počelo Pesenti prenaša v prostor kulture oziroma gledališča, da bi spoznal in prikazal oblike, kot jih bo ustvarila intimna skrivnost igralca, povezana z interpretacijo gledalca.

Pesenti: Gledališče je potrditev mesta
Pesenti je mednarodno uveljavljeni francoski gledališki avtor, za katerega je značilno nekonvencionalno pojmovanje gledališkega ustvarjanja.

Gledališče je potrditev mesta, ki je resnično družbeno in osebno obrobje, na katerem je moč govoriti o poželenju, nasilju in umoru kot tudi o obscenosti in nespečnosti. Moja želja je, da to obrobje izhaja izključno iz igralčeve subjektivnosti. Vseeno pa bom kot območje izkopavanja predlagal nekaj, kar bi lahko imenovali atonalna stanja zavesti … s tem mislim načine potrjevanja entitete, ki je način obstoja enega samega bitja, zunaj vsake nostalgije po socialnem telesu, ki mu je nekoč pripadal, v prošnji za tiho ločitev.

Vsaka predstava bo zavezana sistemu omejitev in spodbud, ki jih v procesu nastajanja ustvarjajo režiser, asistenta in tehnika. Ker je na svetu toliko stvari, ki se poskušajo ustvariti ali se razgrajajo, bo Paesines: včasih smo znali samo peti ena od njih. (Francosis-Michel Pesenti)