Koreografinji sta v performansu Crystalll, v katerem pleše Alice Chauchat, želeli izpostaviti vprašanje ornamentalnosti plesa in prepričanja, da mora ples vizualno ugajati sam po sebi. Nima nobenega drugega cilja, le vizualno ugajati, sta prepričani avtorici. V premislek o dekorativnosti plesa in poveličevanju ženskega telesa avtorici ponujata predstavo, v kateri so ples, plesalka, svetloba in koreografija predstavljene kot ljubke, eksotične in sladkobne.
Ljubljanski prispevek k predstaviH končni podobi predstave so prispevali tudi Bruno Pocheron z oblikovanjem svetlobe, scenograf Alexander Wolff in organizatorka Pauline Roussille. Pri koprodukciji so sodelovali Plesni teater Ljubljana, Maska in Tanzquartier z Dunaja.
Iz CV-jev
28-letna francoska plesalka Alix Eynaudi je v svet baleta resneje stopila na baletni šoli pariške opere, kasneje pa na šoli P. A. R. T. S. Sodelovala je v belgijskih plesnih skupinah Davida Sonnenblucka in baleta Eurocity, v plesni skupini Anne-Therese de Keersmaeker, v nekaj opernih predstavah in filmih Thierrja De Meya.
Soavtorica predstave koreografka in plesalka Alice Chauchat pa je balet študirala v Lyonu, nato pa prav tako na bruseljski šoli P. A. R. T. S. Ustvarjala je s koreografi, kot so Tom Plischke, Martin Nachbar, Mårten Spångberg, Vera Knolle in Xavier Le Roy.
Komentarji so trenutno privzeto izklopljeni. V nastavitvah si jih lahko omogočite. Za prikaz možnosti nastavitev kliknite na ikono vašega profila v zgornjem desnem kotu zaslona.
Prikaži komentarje