"Posameznik je v današnjem času vse bolj in bolj pod pritiskom, da izbere svojo lastno identiteto. Dojet je kot nekakšen umetnik, ki ustvarja svoje življenje kot umetniško delo. Performans Bratje Karamazovi raziskuje, kaj se dogaja s posamezniki, ki so nenehno pod prisilo izbire: kako izbirajo svojo spolno, nacionalno, religiozno identiteto; kako sprejemajo vlogo očeta, sina, brata in umetnika," koncept plesne predstave razlagajo v Plesnem Teatru Ljubljana.
Fluidnost posameznikove vloge v družbi
K sodelovanju je koreografinja Mateja Bučar povabila 20 performerjev in plesalcev, "ki predstavljajo le peščico vseh Karamazovih" - a v izbrano dvajseterico ni bilo lahko priti. Že sama avdicija, ki je potekala v začetku leta, je bila namreč nekakšen performans. Običajno pri avdicijah koreograf opravi izbor plesalcev in njihovih vlog, to pot pa je bil potek drugačen, saj so si udeleženci avdicije lahko sami izbrali lik iz romana Fjodorja Dostojevskega, ki ga želijo upodobiti, in tako utelesili izhodiščno tezo predstave, da si mora človek izbrati identiteto sam.
Komentarji so trenutno privzeto izklopljeni. V nastavitvah si jih lahko omogočite. Za prikaz možnosti nastavitev kliknite na ikono vašega profila v zgornjem desnem kotu zaslona.
Prikaži komentarje