Foto:
Foto:
Veronika Drolc v zelo uspešni Fedri

V tokratni, ki je nastala v produkciji umetniškega društva OSUM, sta avtorja koncepta Matej Filipčič in Irena Štaudohar posebej izpostavila Fedro kot prispodobo nesrečne ljubezni. Poleg tega se Lučka Počkaj, Katja Levstik in Gorazd Bračun pod režijskim vodstvom Mateja Filipčiča ukvarjajo tudi s posameznikovih odnosom do osebnega in kolektivnega spomina in z različnimi interpretacijami spominov. Premiera Sanseta je bila v viteški dvorani Križank.

Vsaka stvar se ponovi
Po mnenju ustvarjalcev Sanseta si je nekatere najbolj intimne spomine mogoče priklicati z ljubezenskimi popevkami. Pa si takrat spomine tudi na novo razlagamo in jih priredimo v skladu s trenutno situacijo? Spomine in Fedro so pri OSUM-u povezali s trditvami Michela Foucaulta, ki je zapisal, da v Racinovem gledališču vsak dan izpodrine noč, nad njo pa spet zavlada dan. V Fedri se namreč vse stvari ponovijo dvakrat, in sicer od blizu in daleč, znotraj in zunaj, med vzhodom in zahodom sonca.

Uspešna Fedra Veronike Drolc
Prav tej dvojnosti sta se v prejšnjih postavitvah po motivih Fedre posvetili Veronika Drolc in Nataša Matjašec. Drolčeva je za svojo upodobitev Fedre letos prejela tudi igralsko nagrado na Borštnikovem srečanju, kjer je žirijo očarala z "natačno koreografirano masko".

Soodgovorni za Sanset
Pri nastajanju Sanseta so sodelovali tudi kostumograf Alan Hranitelj, oblikovalec luči Miran Šušteršič, avtorja glasbe Uroš Usenik in Jure Vlahovič, Irena Štaudohar pa se je pod predstavo podpisala kot dramaturginja in avtorica besedila.