Večmedijska uprizoritev, ki ljubezen raziskuje iz njenega temnega zornega kota in globoko osebno, subjektivno izkušnjo ljubezni vzporeja s filozofijo Rolanda Barthesa. Foto: Cankarjev dom
Večmedijska uprizoritev, ki ljubezen raziskuje iz njenega temnega zornega kota in globoko osebno, subjektivno izkušnjo ljubezni vzporeja s filozofijo Rolanda Barthesa. Foto: Cankarjev dom

V Kosovelovi dvorani Cankarjevega doma je bila slovenska premiera predstave, za katero so na njihovi spletni strani zapisali, da je izzivalna raziskava o tem, kaj se zgodi, ko v ljubezni stvari ne grejo tako, kot bi morale.

Emocionalni tobogan skozi temne in humorne metuljčke ljubezni je spisala Simona Semenič skupaj z režiserjem Ivanom Talijančićem in igralkami. V petem skupnem projektu raziskujeta eno najstarejših tematik – ljubezen. Večmedijska uprizoritev, ki ljubezen raziskuje iz njenega temnega zornega kota in globoko osebno, subjektivno izkušnjo ljubezni vzporeja s filozofijo Rolanda Barthesa.

Prepoznaven, a osvežen slog newyorške WaxFactory je kombinacija giba, besedila, videa Antonia Giacomina, scenografije dua Minimart in sodobnih zvokov dua Random Logic, so še dodali na spletni strani.

Nastopile so Melody Bates, Gillian Chadsey, Erika Latta in Breeda Wool, po premieri je sledil pogovor z ustvarjalci predstave, ki si jo bo mogoče ogledati še do 15. decembra.

Slepota, ki je ob WaxFactory koprodukcija med newyorškim PS122 in slovenskima partnerjema Integrali in Cankarjevim domom, je v tujini dobila že več kritik, ki omenjajo podobnosti s filmi Davida Lyncha. Jonathan Kalb pa je za New York Times zapisal: "Najbolj seksi stvar, ki sem jo videl (in začutil) v gledališču v mnogih letih."