Foto:
Foto:
V performansu ustvarjalci iščejo čim večjo napetost, ki jo poraja sobivanje zvoka, slike in telesa.

Vsi trije elementi so prepleteni v prvem delu, v drugem delu pa plesalka Snježana Premuš in Ignaz Schick, ki je v predstavi odgovoren za zvok in elektroniko, s strukturirano improvizacijo spet iščeta dialog. Performans je nadaljevanje projekta iz leta 2001, v katerem sta glavno vlogo imela le telo in zvok. Pri predstavi sodelujejo še Random Logic z glasbo, Nejc Saje z videom in Petra Veber, ki je poskrbela za celostno podobo.

Kako zveni telo?
V Ozvočenem telesu 1 sta Snježana Premuš in Ignaz Schick telo in zvok povezala tako, da sta ozvočila telo plesalke in s tem prišla do cele kopice nepredvidljivih zvokov. Predstava je bila premierno izvedena v Plesnem teatru Ljubljana.

Napetost za boljšo predstavo
Za dopolnjeno in dodelano predstavo so se projektu pridružili še Random Logic, Nejc Saje in Petra Veber. Skupaj želijo poiskati točko, v kateri se prepletajo zvok, slika in telo, netijo napetosti med njimi in ustvarjali območje, ki sega prek plesalkinega telesa. Telo je sicer za predstavo bistvenega pomena, saj se okrog njega vrti vse dogajanje.

Bogato plesno življenje
Snježana Premuš se je najprej izpopolnjevala v Mariboru, nato pa še v Veliki Britaniji, Avstriji, Franciji in Nemčiji. Že več kot 10 let deluje v Plesni izbi Maribor, nekaj časa je delovala kot selektorica amaterskih plesnih skupin v severovzhodni Sloveniji, plesala pa je tudi v Plesni izbi Ljubljana. Ustvarjala je na različnih delavnicah po Evropi, med umetniki, s katerimi je sodelovala, pa je tudi Iztok Kovač.