Dramo Toma Stopparda je režirala Tijana Zinajić, nastopata pa Matija Vastl in Gregor Zorc.
Delo Rozenkranc in Gildenstern sta mrtva se v idejnem izhodišču naslanja na klasični deli svetovne dramatike, tragedijo Hamlet Williama Shakespeara in tragikomedijo Čakajoč Godota Samuela Becketta.
Stoppard se je napajal iz številnih zapletov Shakespearove klasike, s pridom pa je uporabil tudi tipične beckettovske občutke, kot so eksistencialna stiska, občutki absurdnosti in (ne)smiselnosti bivanja.
Medtem ko Beckettov tekst zaznamuje skrajna resnobna in fatalistična morbidna atmosfera, pa se Stoppard do istih občutkov dokoplje prek kopice humornih situacij, niza nesmiselnih dialogov in "nabrekle" dramaturgije, meni dramaturg predstave Andrej Jaklič.
V Ljubljanski postavitvi so se ustvarjalci odrekli šestnajstim izvirnim dramskim likom in namesto njih obdržali le dva igralca, ki preigravata devet likov. Temu se je prilagodila tudi scenografija, ki je, skupaj s kostumografijo, delo Jasne Vastl in Andreje Džakušič.
Komentarji so trenutno privzeto izklopljeni. V nastavitvah si jih lahko omogočite. Za prikaz možnosti nastavitev kliknite na ikono vašega profila v zgornjem desnem kotu zaslona.
Prikaži komentarje