V koprskem pristanišču žanjejo sadove nedavne poglobitve prvega bazena. Povečuje se število velikih ladij, povečuje pa se tudi število novih linij. Koper je tako z novim letom neposredno povezan z Daljnim vzhodom. Vzpostavljene so tri nove linije treh velikih ladijskih navez: Ocean 3, Evergreen in 2M, v katero sodi tudi ladja Gerda Maersk.
V Luki Koper so se na prihod večjih kontejnerskih ladij začeli pripravljati že lani. V prvem bazenu so morsko dno poglobili na 14 metrov, letos pa ga bodo še za en meter. Pripravlja se tudi dokumentacija za podaljšanje prvega pomola, in sicer za 100 metrov.
Nameravajo obdržati primat v Jadranu
Do leta 2020 tako namerava koprsko pristaniško podjetje vložiti v pristaniško infrastrukturo 200 milijonov evrov, večino bodo namenili prav za kontejnerski terminal. Na ta račun se bo njegova zmogljivost povečala z 850.000 kontejnerskih enot (TEU) na 1.150.000.
Ambicioznim ciljem bo morala slediti tudi prometna infrastruktura, sicer bodo vsa prizadevanja, da bi koprsko pristanišče ostalo konkurenčno, zaman, opozarja Sebastjan Šik iz Luke Koper: "Tako velikega števila zabojnikov ni mogoče prepeljati po cesti, zato potrebujemo ustrezno, učinkovito, predvsem pa zanesljivo železniško povezavo."
Luka Koper je lani pretovorila 674.000 TEU, kar jo v Jadranu že četrto leto zapored uvršča na prvo mesto. Ta primat bi koprsko pristanišče rado obdržalo tudi v prihodnje.
Komentarji so trenutno privzeto izklopljeni. V nastavitvah si jih lahko omogočite. Za prikaz možnosti nastavitev kliknite na ikono vašega profila v zgornjem desnem kotu zaslona.
Prikaži komentarje