Pred tretjim Avdiofestivalom, ki bo v ponedeljek, 7. oktobra, v Cukrarni v Ljubljani, je bil gost oddaje Ob osmih direktor Radia Slovenija Mirko Štular. Kot je dejal, po podatkih Mediane radijski programi v Sloveniji na tedenski ravni dosežejo približno 90 odstotkov prebivalstva, kar je zelo veliko. "Lahko rečem, da tri četrtine ljudi bolj ali manj pogosto ali redno spremljajo radijske programe. To so izjemno visoke številke. Radio je v vseh letih obstoja razvil neki standard za kakovostne vsebine in iz tega izhaja tudi zaupanje poslušalcev. Po vseh meritvah, tako v Sloveniji kot v tujini, je radio po zaupanju prav na vrhu med vsemi mediji, v marsikateri državi tudi med vsemi institucijami. Ključno za to je, da je radio zelo živ, zelo blizu ljudem. Preprosto rečeno je dober spremljevalec, sopotnik, družabnik. Tudi za mlajše. Na eni strani ljudem ponuja kakovostno glasbo, na drugi pa premišljeno in tehtno vsebino. Iz tega izhaja zaupanje, ki ga ljudje izkazujejo radiu." Tudi njegova prihodnost je zagotovo svetla, napoveduje Štular.
Podkasti za različna občinstva
Tudi javni radio se poskuša približati različnim nišnim občinstvom. Za ta namen so dobri podkasti, pravi Štular. "Tudi ko gre za produkcijo podkastov in druge sodobnejše prijeme in storitve, je na javnem radiu temelj kakovostna vsebina, sledi raznolikost. Tako različne skupine javnosti dobijo neko vsebino po svojem okusu tudi na javnem radiu." Podkasti so način, kako nagovarjamo občinstvo, ki ga sicer na splošno na programu, kot so Prvi program Radia Slovenija, ali VAL 202 ali pa Radio Koper in Radio Maribor, težko nagovori tako učinkovito, pojasnjuje Štular. "Na ta način se vsebine in bogastvo ponudbe širijo."
Leto dni aplikacije Radioplayer
Gre za aplikacijo, ki na pametnih napravah, najpogosteje telefonih, omogoča dostop do skorajda vseh, tudi komercialnih, radijskih programov v Sloveniji. Predstavljena je bila na lanskem Avdiofestivalu. Aplikacija se je v letu dni kar prijela, pravi Štular. "Od 15 tisoč do 20 tisoč uporabnikov ima. Še posebej pozitivno je, da v zadnjem obdobju čas poslušanja radijskih programov oziroma vsebin prek te aplikacije izrazito narašča. Zavedamo se, da aplikacija še ni zelo množično poznana, bo pa prej ali slej tudi širša javnost odkrila, kaj vse ponuja." Radio se danes ne posluša več klasično, na tranzistorjih, ki so bili včasih v kuhinji ali dnevni sobi, ampak se navade poslušalcev zelo spreminjajo. Zelo smo navezani na pametne telefone in digitalne naprave. Poseben izziv je radio v avtomobilu. "To je naslednja faza Radioplayerja. S tem bi radi tudi položaj radia v avtu ohranili na nekem prvem ali pa najpomembnejšem mestu. Ne samo v Sloveniji. To je izziv za radijsko industrijo nasploh."
Avdiofestival tretjič
Hiter tehnološki napredek od radia in njegovih ustvarjalcev zahteva veliko prilagajanja. Želja je tudi pokazati čim več tega, kako in kaj ustvarimo. "Ljudje od nas pričakujejo, da kaj dobrega ponudimo in to tudi pokažemo, po možnosti na neki svež način, na odru, pred ljudmi. Pred interno in strokovno, pa tudi splošno, zunanjo javnostjo. In prav to je namen Avdiofestivala." Na njem se srečujejo ljudje, ki so tako ali drugače povezani z radiem, da se med seboj primerjajo in izmenjujejo izkušnje.
Posebno izvedbo oddaje Ob osmih v živo bo ekipa pripravila tudi na ponedeljkovem Avdiofestivalu. Tam bo priložnost, da ekipo spoznate tudi v živo. Nanizali bodo zgodbe s terena skupaj z dopisniki naše in drugih medijskih hiš.
Več v novi epizodi oddaje Ob osmih
Komentarji so trenutno privzeto izklopljeni. V nastavitvah si jih lahko omogočite. Za prikaz možnosti nastavitev kliknite na ikono vašega profila v zgornjem desnem kotu zaslona.
Prikaži komentarje