Na Bledu so rezervacije napovedale zadovoljive rezultate. Nekateri hoteli so bili z rezervacijami polno zasedeni že pred začetkom praznikov, pričakovali pa so tudi nenapovedane goste, predvsem Italijane. V teh dneh so odprli tudi kamp Zaka, kjer so prav tako pričakovali dober obisk.
Kranjskogorski hoteli so v teh dneh zasedeni nekoliko slabše, 80-odstotno, vendar prav tako računajo na goste, ki se za krajši dopust odločijo zadnji hip. Podobno zasedenost kot lani, med 80-in 90-odstotno, imajo tudi v občini Piran.
Nekatera zdravilišča polno zasedena
Prav tako imajo primerljivo zasedenost v slovenskih naravnih zdraviliščih, s takimi podatki pa so večinoma zadovoljni. V Termah Čatež so zmogljivostizelo dobro zasedene. Ko smo se pozanimali, so imeli le še nekaj prostih sob. Enako velja tudi za terme v Laškem.
Terme Dobrna so bile med našim poizvedovanjem že polno zasedene. Tudi iz Term Krka in Šmarjeških Toplic so sporočili, da v večini hotelov ni več mogoče najti prazne sobe. Kot zanimivost so dodali še, da neka nemška družina v Šmarjeških Toplicah že 30 let zapored preživlja velikonočne praznike.
Nekoliko slabšo zasedenost imajo v prekmurskih zdraviliščih, v povprečju 68-odstotno. Kljub temu pa pojasnjujejo, da je to več kot lani. Enako zasedenost kot lani so imeli v Termah Topolšica, v Termah Olimia pa je bila kar za petino večja od velikonočnih praznikov 2009. Sicer pa je tradicionalno povsod razmerje med tujimi in domačimi gosti skoraj enakomerno. Med tujci prevladujejo Italijani, veliko je tudi gostov iz Hrvaške in Srbije, a prihajajo tudi Britanci, Nizozemci, Nemci, Madžari, Čehi in celo Izraelci.
Poletje: Odločanje v zadnjem hipu
Ko nas je zanimalo, kako kaže za poletje, smo večinoma prejeli isti odgovor – za napovedi je še prezgodaj. V zadnjih letih se namreč dogaja, da se ljudje za poletne počitnice odločajo v zadnjem hipu, zato je napovedi še težko dati. Ponekod so sicer zadovoljni s zgodnjimi rezervacijami, kjer prevladujejo tujci, a vsi še čakajo, kako se bodo odločili domači gostje.
Morda je to posledica krize, saj, kot je za MMC povedal direktor Slovenske turistične organizacije (STO) Dimitrij Piciga, vpliv krize na turizem, tudi slovenski, še ni mimo. To so nam potrdili tudi v večini središč, od koder so nam posredovali podatke. Prav zato se vsi trudijo izboljšati svojo ponudbo in se bolje tržiti, da bi prepričali čim več novih gostov. Bled se tako v sodelovanju z STO-jem predstavlja na čezmorskih trgih, in sicer v povezavi s širšo regijo – Hrvaško in Madžarsko. Drugi se medtem še bolj osredotočajo na južne in vzhodne države.
Komentarji so trenutno privzeto izklopljeni. V nastavitvah si jih lahko omogočite. Za prikaz možnosti nastavitev kliknite na ikono vašega profila v zgornjem desnem kotu zaslona.
Prikaži komentarje