Brez skrbi, ni prav dosti drugačen kot pred prenovo. Tako je prav, to je dobro. Dobil je novo masko, ta je kar edinstvena, in pravijo, da izraža še več moči. Naj bo, če tako želijo, čeprav se mi zdi, da je moč tisto, kar je ključno pri tem avtomobilu.
Prav tako nismo prepričani, da je nova sredinska konzola z na novo urejenim sistemom upravljanja komand na 10-palčnem zaslonu res kaj boljša kot pred prenovo. Dejstvo je, da je ta zabavna elektronika zagotovo ena najslabših komponent tega avta.
O vsem drugem pa lahko govorimo s presežniki. Še posebej, ko govorimo o udobju. Z udobjem zlahka navduši tudi vse tiste, ki niso Citroënovi navdušenci. Avto je sicer izredno mehek, vendar ga v ovinkih vseeno zelo čutiš. Je izredno suveren in natančen, ni spužvast in tudi ne ziblje se. Med vožnjo kar ne čutiš, da bi vozil višji avto, ne čutiš primanjkljaja v primerjavi z na primer C5 X, ki svoje kupce nagovarja s karavansko nižjo karoserijo.
Sedeži naredijo razliko
Udobje zagotavljajo tudi pregovorno mehki sedeži, z izredno gosto peno na sredini, ki zagotovijo ustrezen oprijem, po vrhu pa mehkobo zagotovijo s poldrugi centimeter debelo dodatno plastjo. Vse to poskrbi, da se počutimo kot v pravem citroënu. Avto omogoča tudi masažo, kljub temu so bolj sedeži tisti, ki naredijo razliko.
Avto ustreza tudi družinam. Hvalimo, da ima zadaj tri udobne sedeže, ki so posamično pomični po dolžini in naklonu, pa tudi nasploh so otroci dali palce gor.
Kar zadeva pogon, je priključni hibrid sicer dobrodošel, a 30 kilometrov realnega dosega mu pač močno zoži krog potencialnih kupcev, ki jim bi tak doseg zadostoval.
Več o tem pa v videoprispevku iz oddaje Avtomobilnost.
Komentarji so trenutno privzeto izklopljeni. V nastavitvah si jih lahko omogočite. Za prikaz možnosti nastavitev kliknite na ikono vašega profila v zgornjem desnem kotu zaslona.
Prikaži komentarje