BMW-jev kupe za štiri potnike je kazalec prihodnjega razvoja športnikov tega nemškega avtomobilskega proizvajalca, saj naj bi leta 2020 zamenjal zdajšnja športna vozila z oznako M3.
Pa začnimo pri pogonu. Konceptno vozilo poganjajo trije motorji, 1,5-litrski 3-valjni turbodizel s tehnologijo Efficient Dynamics, ki razvije največ 120 kilovatov moči in 290 Nm navora in ki poganja zadnji kolesni par. Pri tem mu pomaga 38-kilovatni elektromotor s prav tako 290 Nm navora. Za pogon prednje osi pa skrbi elektromotor s stalno močjo 60 kilovatov in 220 Nm navora, ki lahko za kratek čas razvije največ 104 kilovate.
Za prenos moči treh motorjev - skupno lahko ti v povprečju razvijejo 262 kilovatov (356 KM) - skrbi menjalnik z dvojno sklopko. S temi lastnostmi bo BMW vision od ničle do stotice pospešil v 4,8 sekunde, najvišja hitrost je omejena na 250 km/h, povprečna poraba pa naj bi bila 3,76 litra na prevoženih 100 kilometrov, pri čemer bo konceptni BMW v ozračje izpustil 99 gramov ogljikovega dioksida na prevožen kilometer. Na izključno električni pogon pa bo BMW vision lahko prevozil 50 kilometrov poti.
Konceptno vozilo je dolgo 4,6 metra, široko 1,9 metra, v višino pa meri zgolj 1,24 metra. Masa vozila je nekaj manj kot 1.400 kilogramov. Ob tako nizki masi vozila in zelo aerodinamični obliki (koeficient upora je 0,22) nizka poraba tako ni presenetljiva.
Komentarji so trenutno privzeto izklopljeni. V nastavitvah si jih lahko omogočite. Za prikaz možnosti nastavitev kliknite na ikono vašega profila v zgornjem desnem kotu zaslona.
Prikaži komentarje