Fordova predstavnica za stike z javnostjo Linda Perry-Lube je izjavila, da je bil že čas, da dajo na trg avtomobil srednjega razreda, ki naj bi ustrezal predvsem ženskam.
Avto je primeren za nakupovanja, saj naj bi po raziskavi v ZDA nujne življenjske potrebščine nakupovalo kar 75 odstotkov žensk. Zato tudi ni čudno, da so se pri ameriškem velikanu odločili avtomobil predstavljati prav po večjih nakupovalnih središčih po vsej državi, kjer se kar gnete predstavnic nežnejšega spola.
Le-te bodo tam do konca oktobra po nakupu hrane, kozmetike in drugih potrebščin na preskusnih vožnjah preiskusile še fusiona. Linda Perry-Lube je še dodala, da je fusion vse, kar ženske želijo - lepota, lepa oblika in zabava, avtomobil pa bo na voljo tudi v roza barvi.
V Evropi je drugače
Ob zapisanem je treba seveda dodati, da tudi v Evropi poznamo Fordov model fusion za katerega bi lahko rekli, da je primeren za nakupovanje in družinske potrebe. Vendar pa se evropska različica močno razlikuje od ameriške. Dejansko gre za povsem drug avto. Tako kot so kriteriji za nakupe v ZDA in Evropi povsem drugačni.
Ameriški fusion, bi v Evropi sodil že med ne več tako priljubljene družinske limuzine oziroma med avtomobile, ki jih je mogoče izbrati za poslovne namene. Evropejke bi si za nakupovalne izlete večino izbrale kaj bolj praktičnega.
Komentarji so trenutno privzeto izklopljeni. V nastavitvah si jih lahko omogočite. Za prikaz možnosti nastavitev kliknite na ikono vašega profila v zgornjem desnem kotu zaslona.
Prikaži komentarje