V ekipi Toyota Motorsport GmbH (TMG) so se odločili za vrnitev h koreninam z dirkalnikom z zadnjim pogonom, ki naj bi zabaval tako voznike kot občinstvo in šel po stopinjah spektakularne Celice Twin Cam Turbo (TA64), ki je v reliju zmagovala v osemdesetih. Odločitev sledi globalni usmeritvi Toyote za obujanje voznih užitkov in prizadevanjem družbe za sodelovanje v tej osnovni motošportni disciplini.
Dirkalnik so razvijali približno leto dni kot preizkusno "nulto" vozilo bo prevozilo etape relija v Nemčiji, ki bo potekal med 21. in 24. avgustom v okolici mesta Trier. Za volanom CS-R3 bo nekdanja svetovna prvakinja Isolde Holderied. Ena njenih glavnih nalog pa bo ocena dirkalnika, ki je trenutno še v fazi prototipa. Z njeno pomočjo bodo dokončali zasnovo dirkalnika še pred zadnjimi tehničnimi posegi, ki so potrebni za končno homologacijo R3.
Kot poudarjajo v Toyotinem športnem oddelku, bodo CS-R3 ponudili tako posameznikom kot uvoznikom Toyotinih vozil. Pod motornim pokrovom dirkalnika se skriva štirivaljnik z gibno prostornino 1.998 kubičnih centimetrov in močjo 186 kilovatov (250 KM), za prenos moči skrbi šeststopenjski sekvenčni menjalnik.
Komentarji so trenutno privzeto izklopljeni. V nastavitvah si jih lahko omogočite. Za prikaz možnosti nastavitev kliknite na ikono vašega profila v zgornjem desnem kotu zaslona.
Prikaži komentarje