Naslednik modela gallardo, ki so jih v desetih letih izdelali 14.022 in s tem postavili rekord v številčnosti posameznega Lamborghinijevega modela, je po zagotovilih konstruktorjev zastavljen popolnoma na novo in se ponaša s številnimi novimi tehnologijami, namenjenimi tako izkoriščanju zmogljivosti pogonskega agregata kot tudi udobju uporabnikov.
Huracan nosi ime bika, ki se je v zgodovino bikoborb zapisal leta 1879 v Alicanteju, srce superšportnika pa predstavlja 5,2-litrski motor V10 z največjo močjo 448 kilovatov (610 KM) pri 8.250 vrtljajih in z največjim navorom 560 Nm, ki ga doseže pri 6.500 vrtljajih. Desetvaljnik zmore pognati avtomobil do 100 kilometrov na uro v 3,2 sekunde, do 200 kilometrov na uro pa v 9,9 sekunde. Končna hitrost pa je po navedbah konstruktorjev pri 325 kilometrov na uro ali pa še malce čez.
Kljub motorni nezmernosti naj bi bilo mogoče doseči tudi ne tako neznosno povprečje porabe goriva 12,5 litra na sto kilometrov, motor pa naj bi na kilometer izpuhal 290 gramov ogljikovega dioksida.
V huracanu je vgrajen sedemstopenjski samodejni menjalnik, elektronika bedi nad štirikolesnim pogonom, voznik pa lahko izbira med tremi nastavitvami vozila, in sicer strada, sport in corsa. Omenjene nastavitve prilagodijo delovanje menjalnika, motorja, štirikolesnega pogona, podvozja, sistema ESP in zvoka, ki ostaja za huracanom.
Novinca bodo izdelovali v prenovljeni tovarni znamke v Sant Agati Bolognese, k prvim kupcem pa naj bi huracani pripeljali spomladi 2014.
Komentarji so trenutno privzeto izklopljeni. V nastavitvah si jih lahko omogočite. Za prikaz možnosti nastavitev kliknite na ikono vašega profila v zgornjem desnem kotu zaslona.
Prikaži komentarje